Oslovujte efektivně a nenásilně internetovou generaci!

Virální video je fenomén dnešní doby. Jeho význam vychází ze samotného slova „virus.“ Principem virálního videa je tedy jeho masové šíření, „jako viru,“ po internetu. Kvalitní a úspešné virální video musí být vtipné, šokující nebo skandální – musí tedy uživatele internetu něčím zaujmout. Úspěch virálního videa je závislý zejména na jeho sdílení na sociálních sítích. Virální videa dnes představují efektivní a poměrně levná řešení pro oslovení statisíců až miliónů uživatelů internetu. Ti se díky nepřímé reklamě a poutavému příběhu, mohou dozvědět, nenásilnou cestou, o vaší nabídce. Rozdíl mezi virálním videem a klasickým reklamním videem je v tom, že reklamní video je defakto přímou reklamou na určitý výrobek či službu, kdežto virální video je založeno na poutavém ději, který nepřímo a podprahově podsouvá, většinou díky product placementu (umístění produktu ve videu), výrobky či služby vaší firmy. Doporučovaná délka virálního videa je okolo 3 – 5 minut. My dnes preferujeme virální videa „čím kratší, tím lepší.“ Uživatelé internetu mají totiž čím dál tím méně času. Umíme se postarat jak o realizaci samotného virálního videa, tak o následný marketing okolo něj = např. zajistění kvalitní návstěvnosti vašeho virálního videa na kanálech YouTube a dalších serverech + zajištění kompletního proma virálního videa napříč internetem, s cílením na český i světový web. Umíme realizovat videa od A do Z. K videu vymyslíme poutavý příběh, který bude vaše potenciální zákazníky motivovat přesně k tomu, k čemu si budete přát, např. ke koupi vašeho produktu či služby. Virální marketing je dnes velmi důležitou součástí každého kvalitního marketingového mixu.

 

Reference

→ DALŠÍ REFERENCE

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Další informace